آزمون،تعمیرگاه تخصصی خودرو ام وی ام

معرفي خدمات امداد خودرو آزمون

آزمون،تعمیرگاه تخصصی خودرو ام وی ام

۵ بازديد

تعمیر تخصصی ام وی ام

امروزه به دلیل ازدیاد خودرو و فراوانی تولید آنها در کارخانجات، مراکزی جهت تعمیر و امدادرسانی به آن نیز به‌ وجود آمده و رو به‌ گسترش است. به مجموعه ‌هایی که جهت کمک و تعمیرات انواع مشکلات و ایراد خودروها پدید آمده ‌اند، شرکت ‌های امداد خودرو گفته می ‌شود. وظیفه شرکت‌ های امداد خودرویی کمک‌ رسانی به اتومبیل‌ های درراه‌ مانده و سایر خودروها جهت جا به جایی در هر ساعتی از شبانه‌ روز است. این شرکت ‌ها علاوه ‌بر تعمیر خودروهای داخلی، خودروهای خارجی را نیز تعمیر کرده و دارای متخصصانی در این زمینه می ‌باشند.

 یکی از این شرکت ‌های امداد خودرویی معتبر، شرکت امداد خودرو آزمون در مشهد است. این شرکت علاوه ‌بر ارائه خدمات مربوط به خودروهای داخلی، خودروهای خارجی نیز مانند خدمات mvm مشهد را نیز به مشتریان خود ارائه داده و دارای تعمیرکاران و تکنسین‌ هایی بسیار ماهر و آموزش ‌دیده می ‌باشد. در ادامه مطالب به بررسی خدمات امداد خودرو در مشهد جهت تعمیر خودروهای ام وی ام پرداخته و آنها را مورد مطالعه قرار خواهیم داد.

تعمیرگاه تخصصی ام وی ام آزمون در مشهد دارای فضای مناسب و تعمیرکاران بسیار مجرب و کاربلد بوده و تکنسین ‌های آن قادر به تعمیر انواع مشکلات خودروهای ام وی ام می ‌باشند.

ایرادات موجود در خودروهای ام وی ام

خودرو های ام وی ام ممکن است در قسمت‌ هایی مانند بخش ‌های برقی، برد های الکترونیکی، انژکتور و ایسیو که کامپیوتر خودرو است، دچار مشکل شود. ازاین ‌رو با مراجعه این ماشین ‌ها به نمایندگی ‌های مجاز ام وی ام، جهت برطرف نمودن مشکل نمایندگی اقدام به تعویض قطعات خراب‌ شده می ‌نماید. تعویض قطعات خودرو ام وی ام برای دارندگان خودرو به‌ هیچ‌ عنوان به ‌صرفه نمی ‌باشد. به‌ عنوان مثال تعویض قطعه ایسیو خودروهای ام وی ام تا چند میلیون تومان رسیده که می ‌توان با صرف هزینه بسیار کمتر، این قطعه را در تعمیرگاه ‌های تخصصی ام وی ام تعمیر نمود.

از جمله مشکلات رایج پیش‌ آمده در خودروهای ام وی ام می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ایراد و خرابی در ایسیو و کامپیوتر خودرو
  • مشکل در کلید بورد های الکترونیکی، ایراد در شیشه بالابر و ABS
  • ایراد در ایربگ، سوئیچ و ریموت
  • وجود صداهای غیرطبیعی در سانروف، سقف، رو دری ها، داشتبورد و غیره

خدمات تخصصی ام وی ام امداد خودرو مشهد

همانطور که گفته شد امداد خودرو در مشهد علاوه‌ بر ارائه خدمات به اتومبیل‌ های داخلی، خودروهای خارجی مانند ام وی ام را نیز تعمیر کرده و دارای متخصصانی بسیار حرفه‌ ای در این زمینه می‌ باشد. از خدمات ارائه ‌شده امداد خودرو مشهد جهت تعمیر خودروهای ام وی ام می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیرات تخصصی کیسه‌ های هوا و تنظیم یونیت ‌های کیسه هوا
  • تعمیر و رفع تمامی مشکلات به‌ وجود آمده در کامپیوتر خودرو به‌ صورت کاملاً تخصصی
  • ریمپ ام وی ام جهت افزایش شتاب و بهبود در روند کارایی خودرو
  • تعمیرات تمامی تابلوهای الکترونیکی ام وی ام مانند ABS ، تابلوهای الکترونیکی و همچنین پنل بالابر شیشه
  • تعمیرات تخصصی سیستم کنترل از راه دور و سوئیچ خودرو
  • رفع مشکلات تمامی صداهای اضافی و غیرطبیعی در داشبورد، ستون‌ها، سانروف و سقف و غیره
  • نشت ‌یابی کولر گازی ام وی ام و رفع ایراد در گیربکس‌ های خودروهای ام وی ام

شرکت امداد خودرو آزمون تمامی مشکلات پیش‌ آمده در اتومبیل‌ های ام وی ام را به ‌طور کاملاً حرفه ‌ای برطرف کرده و تعمیر می ‌نماید.

تعمیرگاه تخصصی ام وی ام در مشهد

تعمیرگاه تخصصی ام وی‌ ام امداد خودرو مشهد، دارای فضای کافی و تجهیزات به ‌روز جهت تعمیر ام وی ام می‌ باشد. همچنین فضای داخلی این تعمیرگاه امکان دسترسی کامل و قرارگیری راحت خودروها بر روی چال را فراهم کرده و خودروها می ‌توانند به‌ راحتی از تعمیرگاه خارج و به آن داخل شوند. تعمیرگاه آزمون جهت ارائه خدمات MVM مشهد، دارای بالابر برقی بوده که ارتفاع کف تا سقف تعمیرگاه حداقل ۴ متر می‌ باشد.

نکات قابل‌ توجه در نگهداری روغن‌ موتور ام وی ام

۱-استفاده از لاستیک ‌های باکیفیت و تنظیم باد آن در هر سرویس دوره ‌ای

۲-استفاده از روغن‌ موتور مناسب و استاندارد

۳-تعویض به‌ موقع فیلتر های هوا و روغن و شست‌ و شوی بدنه موتور

خدمات شرکت امداد خودرو مشهد

امداد خودرو آزمون خدماتی همچون سوخت‌رسانی سیار، تعمیر قطعات خودرو، تعویض روغن در محل، تعویض باتری، رفع مشکلات برقی، جا به جای خودرو، پنچرگیری سیار و غیره را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. امداد خودرو آزمون خدمات خود را به صورت گسترده در تمامی نواحی استان خراسان ارائه داده و دارای بهترین تعمیرکاران و متخصص‌ ترین تکنسین ‌ها می ‌باشد. جهت درخواست امداد از امداد خودرو آزمون برای تعمیر خودرو ام وی ام می‌ توانید با این مجموعه تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.