هرآنچه لازم است از یدک کش و کفی خودروبر بدانید

۵ بازديد

خودروبر  یدک کش مشهد

مراکز امداد خودرو در سرتاسر کشور خدمات متعددی ارائه میدهند که یکی از مهمترین خدمات آن ‌ها جابجایی خودرو های آسیب ‌دیده توسط ماشین‌ های حمل خودرو مخصوص تا تعمیرگاه مورد نظر است. حمل خودرو توسط مجموعه امدادی به وسیله خودرو های یدک‌کش و کفی خودروبر انجام می‌شود که در ادامه به بررسی هر یک از آن‌ها به‌طور جداگانه خواهیم پرداخت.

بهترین  امداد خودرو در شهرمشهد

شرکت امداد خودرو آزمون تمامی خدمات امدادی از جمله خودروبر و یدک‌کش مشهد و کفی خودروبر مشهد را به همشهریان خود ارائه داده و دارای تعمیرکاران و تکنسین‌ هایی توانمند و آموزش‌ دیده می‌باشد. جهت درخواست کمک از امداد خودرو آزمون می‌توانید این مرکز تماس گرفته و پس‌ از ثبت درخواست شما، تعمیرکاران با تجهیزات امدادی کامل به محل خودرو آمده و مشکل و ایراد را برطرف می‌نمایند.

خودروبر و یدک‌کش

حمل خودرو به وسیله خودرو های یدک‌کش، یکی از خدمات امداد خودرو آزمون است که شامل انواع مختلفی چون یدک‌کش چرخ زنجیری، کامیون بلند کننده و غیره است. برای مثال خودرویی در جاده دچار آسیب‌ های ناشی از تصادف شده و یا موتور ماشین نقص فنی داشته و دیگر خودرو قادر به روشن شدن و حرکت کردن نمی‌باشد. در این زمان راننده با تماس با امداد خودرو آزمون و بیان اطلاعاتی چون نوع خودرو و میزان آسیب آن به کارشناسان مجموعه درخواست امداد کرده و این مرکز خودرو مخصوص حمل ماشین را به محل راننده خواهد فرستاد.

 ماشین‌ های یدک کش باید دارای وزنی بیش‌ از ۲ تن باشند تا بتوانند خودروهای آسیب‌دیده را تا مسافتی حمل کنند. همچنین یدک‌کش‌ ها بیش‌ از ۱۰ کیلومتر خودرو صدمه‌ دیده را حمل نکرده و بیش‌ از این مسافت باید از کفی خودرو بر استفاده کنند. از طرفی هم میزان آسیب و صدمه به خودرو های در راه‌ مانده در حمل آن‌ها تاثیر بسزایی خواهد داشت. به‌ طوریکه اگر خسارت به ماشین بیش‌ از اندازه باشد، حمل آن با خودرو یدک‌کش امکان‌ پذیر نبوده و باید از کفی خودروبر  استفاده نمود.

 انواع یدک‌ کش

 عوامل بسیار زیادی در جاده‌ ها سبب آسیب به اتومبیل‌ ها شده و سالانه تصادفات جاده‌ای باعث خسارات فراوانی به خودرو ها و درمان راه ماندگی آن‌ها می‌شود. در این شرایط شرکت‌ های امداد خودرویی توسط ماشین‌ های حمل خودرو به داد اتومبیل‌ ها رسیده و مشکل را برطرف می‌کنند. خودرو های یدک‌کش دارای انواع متفاوتی بوده و شامل موارد زیر می‌شوند:

۱-جرثقیل‌های دکل دار

۲-تریلر های کفی

۳-یدک ‌کش‌ های زنجیری

۴-یدک‌ کش‌ های بلند کننده زنجیری

۵-نیسان چرخ گیر

۶-یدک‌ کش‌ های کامیونی

۷-نیسان دکل شاهین

۸-نیسان چرخ گیر دو منظوره

یدک‌کش‌ های بلند کننده چرخ، پر کاربردترین یدک‌کش‌ها در مراکز امدادی هستند. این خودرو ها دارای دستگاه مجهز به اهرم بوده و این اهرم در زیر چرخ ماشین آسیب‌دیده قرار میگیرد و آن را بلند میکند و توسط زنجیر، چرخ ماشین را به خود متصل و تا محل موردنظر آن را در پشت سر خود کشیده و هدایت می‌کند.

کفی خودروبر

کفی‌ های خودرو بر، تریلر هایی هستند که مهم‌ترین وظیفه آن‌ها در امدادهای جاده‌ای حمل خودروهای آسیب‌دیده تا نزدیک‌ترین تعمیرگاه است. تریلر های خودرو بر شبیه به کامیون‌ ها بوده و علاوه‌بر کاربرد در خدمات امداد خودرو، از آن‌ها در حمل تجهیزات سنگین، حمل خودروهای سنگین، حمل کانتینر ها و همچنین تجهیزات راه‌سازی استفاده می‌شود. تریلر های کفی خودرو بر مشهد دارای سیستم و تجهیزاتی هستند که در زمان حمل خودروها فعال شده و ایمن بودن آن‌ها نقش مهمی در حمل سلامت خودروها دارا می‌باشد.

از این تجهیزات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای بالابر مجهز همراه با عملکردهای دستی و اتوماتیک

دارای سیستم EBD که یک سیستم الکترونیکی بوده و جهت جلوگیری از واژگونی تریلی است و دارای ویژگی ضد بلوکه ترمز می‌باشد

دارای تانکر استنلس با درپوش آلومینیومی به حجم ۶۰ لیتر

دارای بخشی جهت قرارگیری حلقه زاپاس

 

قیمت خدمات حمل خودرو در مشهد

قیمت و هزینه حمل خودرو توسط امداد خودرو در مشهد مطابق با نظارت اتحادیه مرتبط با این صنف بوده و تمامی دستمزدهای دریافتی توسط تعمیرکاران این مجموعه همگی تحت نظر و دارای استاندارد های خود می‌باشد. همچنین نوع خودروی آسیب‌دیده مانند دوو و میزان خسارت به آن و نوع نیاز آن به ماشین‌های حمل خودرو (کفی خودرو بر_ یدک‌کش خودرو)، در میزان هزینه و قیمت خدمات تاثیر داشته و نمی‌توان هزینه مشخصی را برای آن‌ها در نظر گرفت.

 

شرکت امداد خودرو آزمون، با سال‌ها تجربه در زمینه امدادرسانی به ماشین‌های آسیب‌دیده، توانسته‌ است به یکی از مراکز امدادی بزرگ و معتبر تبدیل شود که خدمات این مجموعه به‌طور گسترده در سرتاسر مشهد بوده و رانندگان در هر کجای مشهد میتوانند با مشاوران تماس گرفته و درخواست امداد نمایند. این شرکت مجموع خدمات امدادی را به رانندگان عرضه کرده و همچنین دارای بروزترین و کاملترین تجهیزات و ابزارآلات امدادی و تعمیرکاران حاذق و ماهر است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.